Så här blev det!

Nu är det färdig målat! Yeeeeey! Jag älskar den nya färgen, det blev super bra! Tack mammi för att du hjälpte mig! Ja, jag och mammi målade ju om mitt rum, fast det var inte så kul att måla efter ett tag så mammi gjorde nästan allt! Haha hon är lite bättre på att måla en mig också. Jag fick precis som jag ville, att ha den nya färgen i rummet på min födelsedag. Nu kommer det bli så, trodde faktiskt inte att vi skulle fixa det denna vecka men det gjorde vi! Nu har jag också städat klart för i morgon och ska sätta mig i sängen och spela sims haha, så töntig är jag. Men jaja alla är vi olika, här kommer bilderna på mitt rum, tyvärr har jag inga före bilder men det var rosa i alla fall. Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

funkade inte att kommentera något annat inlägg med en bild på dig själv.
Iallafall, hur redigerar du dina bilder?:)

2012-08-04 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0