Allmänt

God morgon alla mina bloggläsare! Idag ska jag städa mitt rum så det blir riktigt rent. Jag har det så extremt stökigt nu och jag hatar det. När jag städar så tänker jag att jag ska hålla det så här fint hela mitt liv men det går ju lite sådär, efter två veckor är det lika stökigt igen. Är detta ett problem som bara jag har eller finns det fler undrar jag.
Tänkte skriva ner 10 tankar jag har i huvudet just nu:
1. Jag känner att jag måste till friskis och svettis för jag har gymkort där och jag har tränat där en gång.
2. Jag vill ha en chiwawa dom är så otroligt underbara.
3. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd med min header.
4. Jag måste verkligen ha nya kläder har knappt något att ta på mig.
5. Jag saknar alla mina kompisar! 
6. Jag längtar tills min födelsedag.
7. Jag borde skaffa en kamera.
8. Vart har jag lagt min lånebok, hittar den inte!
9.  Borde jag få panik över att jag inte hittat boken? 
10.  Jag är jättetrött 

Kommentarer
Postat av: Riina

Vilken fin bild på dig! :) Hoppas det blir bra med friskis och svettis. Jag har också ett gymkort som jag nästan aldrig använder, ska se till att göra det nu jag med! :) Allt bra?

Svar: Tack så mycket! Haha dom jobbiga korten..;) Jadå själv?
None None

2012-07-16 @ 10:41:45
URL: http://riieve.blogg.se
Postat av: Riina

Sv: Jodå, det är jätte bra, solen skiner äntligen! Så just idag så är allt på topp! :)

2012-07-16 @ 11:07:36
URL: http://riieve.blogg.se
Postat av: Emma-Karin

Väldigt fin bild på dig Josse Poss!
Ha som profilbild tycker jag! Eller som header??

PUSS

<3

2012-07-16 @ 11:13:18
URL: http://lachene.blogg.se
Postat av: Emma

Fin bild och fin blogg!<3

2012-07-16 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0