Tråkigt :(

Hej! Idag skulle jag egentligen till slottsskogen men jag kan knappt gå så jag fick ställa in. Jag har så extremt tråkigt jag gör ingenting :( Men i kväll får vi gäster så jag har i alla fall något att se fram emot. Statistiken på bloggen har höjts väldigt mycket! Vill säga tack till alla underbara läsare, puss! Tänkte skriva om 10 tankar jag har i huvudet nu:
1. Jag är grymt kär!
2. Jag saknar en person riktigt mycket :(
3. Jag har ont i mitt knä.
4. Jag längtar tills Liseberg på söndag.
5. Jag måste ha nya kläder och skor.
6. Jag är hungrig.
7. Jag undrar när mina föräldrar kommer hem.
8. Jag måste stretcha men jag kan inte för mitt dumma knä gör ont!
9. Hur ska jag duscha om jag inte får blöta ner mitt ben på 2 dagar?
10. Jag längtar tills min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Sv: Hej, din blogg är också jättefin :)
Tack

2012-07-26 @ 19:26:27
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Postat av: mikaela

Tack så jätte market ,brukar du kolla in min blogg ?:)

2012-07-27 @ 00:19:00
URL: http://duvethonmikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0