Hos Miranda

Hej! Jag sov över hos Miranda igår så nu ligger jag här och väntar på att hon ska vakna haha. Senare idag ska jag plugga jättemycket och bli klar med alla läxor. Jag måste verkligen plugga! Det känns som jag säger det varje dag men det blir aldrig av! Miranda måste också plugga hoppas jag haha!


Ben and Jerry's

Hej! Nu sitter jag i soffan i min gosia hoodie och äter glass! Mysigt fast sen måste jag verkligen plugga! Bloggar mer sen puss.


God morgon bloggen!

Hej! Idag är det lördag så skönt! Idag ska jag plugga och ta det lugnt. Egentligen skulle jag på cup i innebandyn men jag måste vila mitt huvud :( Ååå ville verkligen vara med på cupen. Men nu är det så här och det är inte så mycket att göra åt, ska köpa glass och vila i stället. PUSS


Chillar

Hej! Nu har vi filmat hela morgonen och vi äter mat just nu. Vi ska bara filma lite till efter maten. Sen ska dom hem och plugga och jag ska vila haha. Kan inte ens komma på träningen ikväll :(


Hej!

Hej! Nu sitter jag hemma med Ellinor och Julia. Vi ska göra en film i No haha vi får se hur det går. Jag har väldigt ont i huvudet för jag har hjärnskakning inte så roligt. Jag fick det igår och nu ska jag berätta hur jag fick det. Jag och Julia var ute på rasten och spelade pingis med några killar, då ropar Alicia på oss att vi börjar. Jag sprang till ingången och det är järnstänger precis där man går in. Jag sprang och det var blött ute, det sista jag kom ihåg var att Axel sa något. Sen vaknar jag med att jag ligger på rygg på marken. Jag känner hur ont jag har i huvudet och får panik. Sen kommer Julia och hjälper mig upp. Sen har Alicia och Lisa hämtat en lärare och jag ringer mamma. Vi åker till sjukhuset och dom säger att det är hjärnskakning. Ja så nu måste jag ta det lugnt men jag bloggar mer sen puss!


Till Miranda

Hej! Nu har jag kommit hem från skolan och gjort mina läxor. Jag känner mig sjuk, inte bra. Men nu ska jag till Miranda för vi måste prata! Jag har ingen ny bild och jag orkar inte ta en bild just nu så ni får en från igår. I morgon ska vi till Timbergsvallen och ha friidrott. Det kommer ösregna i morgon, bra planerat skolan. Men det kommer säker bli kul ändå :)

Dagens planer!

Hej! Nu har jag precis gått upp och tänkte skriva ett blogginlägg. Det var ju ett tag sen men jag ska försöka komma igång igen. Jag har haft väldigt mycket att göra och det är därför jag inte hunnit blogga. 

Idag ska jag åka in till sjukhuset och ta ett blodprov, jag är faktiskt inte alls nervös eller orolig. Efter det ska jag åka till skolan och vi har bara halvdag idag. Jippie! Fast vi måste jobba hemma när vi har halvdag, jag tycker det är mycket mysigare att jobba hemma så jag är glad ändå. 

Vid typ tre ska jag nog åka hem till Miranda och vi ska göra oss i ordning innan träningen. Vi brukar alltid göra det tillsammans på måndagar. Det var allt jag hade att säga just nu, vi hörs senare. 

PUSS 
 


Idag

Nu har jag gått upp och gjort mig i ordning. Idag ska jag träffa Ellinor på Kungsmässan och vi ska ta en fika det kommer bli kul!  Sen vid 15.00 ska jag på cheerleading wieee! Miranda går också i cheerleading så vi ska gå dit tillsammans. Jag har lite brotom nu så jag skriver inte så mycket hejdå puss! 

Målat!

Hej! Nu har jag ägnat hela förmiddagen på att måla denna bild. Blev riktigt nöjd med skuggorna. Nu ska jag göra matte och svenska så hörs vi senare här kommer bilden som jag målat puss!

God morgon!

Hej! Idag är vi lediga från skolan så grymt skönt men jag har mycket läxor som måste göras idag. Men det fixar jag enkelt! Nu ligger jag i sängen och tittar på tv, ska snart upp och äta frukost men det är så kallt. Jag funderar på att byta header jag har haft denna ganska länge, vi får se :) Här kommer en bild på mig puss!

Heej

Hej! Nu sitter jag och lyssnar på musik med Evelina vi börjar om några minuter så jag får skynda mig lite. Idag ska jag hem till Miranda efter skolan och vi ska plugga och sen drar vi till innebandyn. Sen träning idag, super gosigt tycker jag! Här kommer en bild på min outfit puss! 

Kväll

Hej! Nu har jag inte sovit bra på flera dagar usch vad jag mår dåligt för det! I kväll ska jag gå och lägga mig i tid. Haha kommer jag säkert inte göra men vi får se ;) Nu har jag precis fixat i mitt rum och hängt upp en flagga på väggen. Ni som har läst min blogg länge vet nog att jag målat om och bytt tema i rummet. Nu är det America tema som gäller, och jag har hållit på med rummet länge men idag blev det faktiskt klart wiho! Nu ska jag sätta mig i fåtöljen och läsa, mys! 



Inte bloggat på ett tag..

Hej! Förra torsdagen åkte jag och min familj till Mallorca. Det var jättevarmt och nu är jag brun wiiieee! Men nu är jag hemma igen och igår sov Miranda över hos mig och vi skypade tills klockan 04:30. Hehe duktiga tjejer, idag skulle vi egentligen till Liseberg men jag mår inte så bra så vi gick till Miranda och kollade på tv. Nu är jag hemma och har precis kollat på Titanic och gråtit i min ensamhet, riktigt forever alone haha :( 

 
Haha true shit 
 

RSS 2.0