Dagens outfit.

'

Hejsan alla läsare! Det var längesen jag skrev någonting här på bloggen. Jag gillar inte att blogga när jag inte känner mig inspirerad och på senaste tiden har jag känt mig mycket stressad och det sista jag tänkt på är bloggen. Idag känner jag mig dock riktigt inspirerad till att blogga!

Tänkte börja göra dagens outfit eftersom jag inte har så mycket mer att skriva om på morgonen. Så idag har jag på mig ett par rosa byxor från MissMe, en tröja från CC och ett par vita Paladiumskor.

Dom här rosa byxorna jag har på mig idag är ett av mina absoluta favorit byxor. Dom är så snygga och bekväma, helst skulle jag vilja ha på mig dom varje dag, men det bästa med dom är nog att dom är rosa hihi min favoritfärg. 

Ha en bra måndag allihopa. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0