Min söndag

Hej! Nu är jag tillbaka här på bloggen. Idag vaknade jag och gjorde mig i ordning för cheerleading uppvisningen som jag skulle ha idag. Jag sminkade mig och gjorde en tofs med massa hårsprej så att den skulle hålla. Sen så åkte jag Nina Miranda och Nico till Lindälvs aula där vi skulle uppträda. Vi gjorde ett genrep men det blev helt kaos och jag rev upp ett ärr jag har på mitt knä och några krockade med varandra när dom skulle hjula så vi var så nervösa som man kan bli. Sen märkte jag att mitt knä blöder så då fick jag ett plåster så då var det problemet över. Vi övade väldigt mycket i vårt rum som vi hade våra saker i och sen blev det dags för att uppträda och jag hörde nästan mitt hjärta bulta men det gick jättebra! Vill också säga till alla i mitt lag att jag kommer sakna er supermycket tjejer! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vilket lag går du i?

2013-03-11 @ 21:15:05
URL: http://ellensstrandberg.blogg.se
Postat av: Vera❤

Låter helt awesome (superkul) att gå på cheerleading! Tycker själv att det är kul, men jag är varken vig eller särskilt bra på sånt ;)

Synd att du skar upp ditt ärr, men bra att det gick bra tillslut :)

Kram <3

2013-03-17 @ 20:37:30
URL: http://realgirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0