Sjuk.

Är hemma idag för att jag har så otroligt ont i min hals, kan knappt prata :( Jag blir alltid sjuk innan julavslutningen och förra året var det första året på tre år som jag inte var sjuk på avslutningen. Jag hoppas att jag ska klara av att gå på avslutningen i morgon, men just nu mår jag  verkligen inte bra. Nu orkar jag inte tänka på just det. 

Jag har alltid varit ett sommarbarn men det finns fördelar med vintern också! Som alla högtider och mysstämningen! Här kommer lite vinterpeppbilder! 

 

Mys

Sitter i mitt rum och har börjat skissa på en teckning, är långt ifrån klar men jag är faktiskt nöjd! Jag brukar inte bli så nöjd med mina teckningar det är alltid något jag vill ändra. Men den här teckningen är ganska fin tycker jag. 

 

Jag har haft jätteont i halsen den här kvällen försökte bota det med sött jordgubbs te men det blev nästan bara värre :s 

Usch jag vet inte vad ska göra och det är verkligen jobbigt att gå runt och ha ont. 

 

 

I alla fall ska jag försöka glömma min dumma hals hoppa ner i sängen och läsa lite bloggar, innan jag ska sova. Taggar sista skoldagen i morgon också! Superglad! 

 

 

 


Varit hos tandläkaren

Kom precis hem efter ha varit hos tandläkaren och ska fixa disken. Jag hatar att tömma och fylla diskmaskinen, usch det är verkligen det värsta jag vet. Men det måste göras och idag blir det tydligen jag. PÅ tal om ingenting har jag massa fluorlack i tänderna och det betyder att jag inte får äta på ett tag. Jag är dessvärre jättehungrig och om jag inte får mat snart så kommer jag bli väldigt grinig, kanske jag redan är haha. Får tänka på lite bättre grejer som att det är julafton på måndag! Jag älskar julafton och i år kommer hela släkten på pappas sida hit. Kommer säkert bli hur mysigt som helst. Nu måste jag sätta igång med disken! 

 

Vi hörs! 

 


Blä..
 
En tjej med rena tänder! 
 
 
 

Good morning!

Har precis haft engelska så jag valde att ha en engelskrubtik, så kreativ är jag. Idag vaknade jag och kom på att jag var tvungen och duscha och jag hatar att duscha på morgonen. Jag var ju så dum igår kväll och tänkte: Jag duschar i morgon. Inte bra tänkt. Hann inte blogga imorse på grund av det, men hann dock ta lite bilder.

 

 I alla fall nu sitter jag nere i matsalen och pratar med min fina vän Ellinor. Dagens outfit är en tröja från ChillNorway en ''jacka'' från Zara och byxor från Missme. Jag älskar verkligen Missmes byxor och jag skulle vilja ha hur många som helst!

 

 
 
På tal om snygga grejer så har jag blivit helt kär i campomaggiväskor. För er som inte vet vad det är så är det ett märke som gör iphoneskal, ipadskal, väskor och skärp. Jag har hittat tre väskor som jag tycker om extra mycket och som kan köpas här och det  är dom här nedanför. Det jag gillar med dom här väskorna är att dom har en sådan fin färg. Är det någon färg som jag älskar på väskor så är det just denna! 

Puss och kram, Fina! 
 

Mot skolan.

Hej! Har precis fixat klart mig för skolan, vi ska åka om ungefär fem minuter. Efter skolan ska jag vara med Miranda och jag tror vi ska vara hos mig. 

 

Snart är det jullov och det kommer bli så underbart! Få sovmorgon varje dag och inte behöva tänka på några läxor. Och självklart det roligaste av allt julafton :) Jag älskar verkligen julen den är så mysig, sen blir jag så ledsen när den tar slut :( Men nu måste jag åka, mer av mig sen! 


Snöbollskrig!

Hej! Igår skypade vi med några kompisar och hade jättekul fast jag vet inte hur länge vi skypa för jag somnade haha, typiskt mig ;) Idag så vaknade vi av att det snöade så vi bestämde oss för att äta frukost och gå ut och ha snöbollskrig. Min syster var redan ute så vi var fyra, perfekt! Vi delade upp oss två och två började bygga varsin mur! Haha det var verkligen superkul! Nu sitter vi och dricker varmchoklad och ska snart börja göra oss i ordning till festen. Hejdå! 


Fredagskväll med goingarna !

Hej! Är hemma från skolan nu och det var en ganska mysig pysseldag. Är verkligen lycklig för vi har inga läxor just nu, så otroligt skönt! Detta firar jag med mina tjejer Josefin och Julia. Dom ska sova över hos mig idag och sen i morgon drar vi till en klassfest och på söndag är det konfa. :) 
Känns som det kommer bli en riktigt mysig helg! 
Här kommer en gosig bild på Julia och Josefin :* 

Pysselmysdag!

Hej! Idag har vi pysseldag i skolan. Vi har också mysdag vilket betyder att man kan gå klädd i myskläder. Jag ska gå runt i min Piace of Norway! Jag älskar den så jag kommer känna mig väldigt mysig idag! :) 
Det är så mörkt nu på vintern så jag tog en bild från i somras på min Piace of Norway som jag lägger upp här! 

Tillbaka!

Hej! Förlåt för att jag uppdateringen men jag har inte orkat blogga. Nu känner jag lite inspiration igen!

Dom senaste dagarna har jag inte gjort något förutom att plugga. Inte så jätteroligt om du frågar mig. Idag blir det dock lite roligare för Miranda kommer hem till mig när hon slutat! Vi har inte träffats sen helgen och vi har så mycket att prata om!  Aja jag bloggar mera sen hejdå!

 


Min söndag

Hej! Nu är jag tillbaka här på bloggen. Idag vaknade jag och gjorde mig i ordning för cheerleading uppvisningen som jag skulle ha idag. Jag sminkade mig och gjorde en tofs med massa hårsprej så att den skulle hålla. Sen så åkte jag Nina Miranda och Nico till Lindälvs aula där vi skulle uppträda. Vi gjorde ett genrep men det blev helt kaos och jag rev upp ett ärr jag har på mitt knä och några krockade med varandra när dom skulle hjula så vi var så nervösa som man kan bli. Sen märkte jag att mitt knä blöder så då fick jag ett plåster så då var det problemet över. Vi övade väldigt mycket i vårt rum som vi hade våra saker i och sen blev det dags för att uppträda och jag hörde nästan mitt hjärta bulta men det gick jättebra! Vill också säga till alla i mitt lag att jag kommer sakna er supermycket tjejer! 


BLOGGPAUS

Kommer tillbaka till helgen!

Snöig måndag

Hej! Nu har den första snön kommit till lilla Kungsbacka och det känns super mysigt. Just nu sitter jag vid mitt köksbord och kollar ut i snöovädret. Ska snart göra mig en kopp varmchoklad och plugga inför mitt prov imorgon, inte lika mysigt. Men vad gör man inte för att få bra betyg. Har bakat knäck och pepparkakor i helgen, muuuums! 
Nä nu måste jag börja plugga hejdå! 

Myser

Hej! Nu har jag ätit frukost och kände mig jättesugen på att spela tv-spel så jag rotade fram vårat gamla playstation 2 och hittade mitt och min syster favoritspel som vi alltid spelade när vi var yngre. Jag satte i skivan och började spela och så kom Ida och ville vara med så nu ligger vi och spelar tv-spel precis som när vi var yngre. Det är verkligen en jättemysig dag i dag och senare ska vi göra knäck! Mums! 
 
One peace brudar! 
 
 

Första december!

Hej! Idag vaknade jag tidigt och sitter just nu och kollar på Eva och Adam. Det är första december idag och det känns verkligen som jul nu! Kollade ut genom fönstret och såg att det var frost utomhus hihi. 
Jag undrar vad jag ska göra idag? Jo franska måste jag i alla fall göra men något mer har jag inte planerat. Det blir en liten slapp helg tror jag :) 

RSS 2.0