Nya kläder!

Hej! Nu har vi kommit hem och vi köpte en armyskjorta på Zara. Både jag och min syster ville ha den så mamma köpte den till oss, eftersom vi har samma storlek behövdes bara en. :) Det här är min sista dag som 13 wieee! Snart blir jag 14 tagga, tagga, tagga. Hoppas jag kommer somna i kväll, får inte tänka på hur underbart det kommer bli i morgon. Detta kommer bli svårt, jag sover knappt natten innan min födelsedag men nu har jag blivit stor, nu klarar jag det! ;) Här kommer lite bilder på nya skjortan. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå, vad snygg! Vad kostade den? :)

2012-08-04 @ 17:46:02
Postat av: Anonym

Åh, vad snygg! Vad kostade den? :)

Svar: Tack! 399kr :)
None None

2012-08-04 @ 17:55:51
Postat av: Emma

Vad snyggt ;)

2012-08-04 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0