Sovdags

Hej. Är hemma nu och har ätit kvällsmat och druckit min chokladdricka som jag ofta dricker efter träning. Den är så beroende framkallande! Älskar den verkligen, godaste drickan jag druckit!

Tänkte berätta lite om min eftermiddag. Innan träningen åkte jag ju hem till Miranda och vi gjorde toast sen sprang vi till bussen för att vi skulle hinna träffa Sebbe och Ludwig innan träningen. Vi var hemma hos Sebbe och chillade lite, det var kul men vi hann bara vara där i typ 20 minuter innan vi var tvungna att ta bussen till Kungsbacka för att träna.

 Träningen gick jättebra idag och nu känns musklerna så där trötta och härliga. Älskar att somna till den känslan! Innan jag började träna så kände jag mig bara trött efter att ha suttit vid datorn hela dagen men nu känner jag mig trött för att jag har tränat och det är en helt annan känsla! Nu ska jag sova om jag ska orka gå upp i morgon. Här kommer en bild på chokladdrickan. Godnatt!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0