30/11 2012

Hej! Nu har jag gått upp och ätit frukost, idag ska jag baka, städa och kanske göra om hela min design på bloggen. Jag har tröttnat jättemycket på rosa nu och jag undrar vad ni tycker, ska jag göra om min blogg eller inte?
 
Aja nu ska jag i alla fall baka bröd, jag älskar att baka bröd det är så roligt! Tänkte också baka cupcakes sen, det var jättelängesen jag gjorde det. Så det ska jag göra idag! Sen ska jag städa mitt rum jättefint! Jag ska damma och dammsuga och allt det där. ;) Men nu måste jag börja baka, en bild på dagens outfit också kände för kortbyxor idag för jag ska ändå bara vara hemma :) 
 
 
PUSS 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia :)

Om du har tröttnat på din design tycker jag du ska byta helt klart!
Och jag tycker du har en underbar blogg som jag alltid kollar på när något nytt händer, chiao :)

2012-10-30 @ 12:45:29
Postat av: Ebba Hansson

Alltså jag måste bara fråga hehe.. du tar ju så sjukt fina porträtt bilder på dig själv o så verkligen!! men redigerar du dom? och i så fall vart redigerar du och hur? för att bilderna blir alltid så ''ljusa'' o fina ju :(

2012-10-30 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0