Plugg...

Hej ! Nu har jag stretchat lite och jag märkte att jag nästan kan gå ner i spagat, nästan i alla fall. Så jag bestämde mig för att ta kort på det. Det gjorde riktigt ont men det var det värt, jag vill kunne gå ner helt i spagat. Det är ett av mina ''livs mål'' Jag tror faktiskt att jag kommer att lyckas med just spagat målet. Att åka atmosfear var också ett av mina livsmål och det klarade jag! Nu älskar jag till och med den :) 
 
Fast nu måste jag träna på glosor jobba matte och franska. Jag orkar verkligen inte men jag måste :( 
 
Hoppas ni inte har lika mycket läxor som jag. PUSS 

Kommentarer
Postat av: Olivia sälis <3

Meeeen dö, nu är jag typ den ända i cheerleadingen som inte kan det :( <3

2012-10-23 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0