Victoria's Secret

Tänkte skriva av mig lite om ett av mina favorit märken, Victotia's Secret.

Bara jag går in på Victoria's Secret sida så blir jag helt förälskad av alla fina saker! Dom grejer jag gillar bäst är på bilderna här ovanför och kan hittas HÄR Om inte frakten var så dyr skulle hela min garderob vara fylld med grejer därifrån. Jag skulle så gärna vilja åka till London eller Usa bara för att shoppa på Victoria's Secret.

Jag älskar verkligen sådana toppar som dom har med alla söta tryck på och alla underbara bikinis. När jag ser deras grejer får jag lust att skapa ett eget märke och sitta och designa massa söta underkläder hela dagen lång. 

Jag tycker i alla fall det låter som ett underbart jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0