Go dag!

Min uppdatering suger men nu är det helg och då har jag inte skolan att skylla på så det kanske blir lite inlägg nu till helgen.

 

Idag slutade jag tidigt och åkte hem till Ellinor och provade kläder för en modevisning jag ska gå på. Sen åt vi lite och sen gick vi till Felix och Thor. Vi hängde där ett tag och spelade Black ops 2 haha. Finns nog ingen som är sämre en mig på skjutspel. Riktigt pinsamt var det. Aja efter det gick jag och Ellinor och köpte lite godis och tänkte titta på film men min mamma kom. Så nu sitter jag här och bloggar. Ska snart in i duschen och sen ska jag sova hos Miranda. Har inga planer för i morgon än men dom kommer väll haha. Ha en trevlig helg! 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmyemma

Härlig blogg du har! Kolla gärna in våran! kram :)

2013-01-12 @ 18:06:42
URL: http://nattstad.se/emmyemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0