I väntan.

Godmorgon!
Jag har precis vaknat men Simon och Miranda sover fortfarande. Simon kom till oss igår också så vi blev tre. Om ni undrar vem han är så är det en kille som jag och Miranda känt sen vi var små. :) 
Igår hade vi jättekul och jag och Miranda öppnade våra julklappar som vi köpt till varandra, lite försenat men ändå. Jag hade köpt lösögonfransar till henne och jag fick ett bodybutter och ett armband. Blev jätteglad!
Dagens planer är att ta lite kort till ny header och plugga. Har tröttnat sjukt mycket på den jag har nu, så det kommer snart en ny. 
 
 
 
 
Var tvungen att ta några kort på Miranda med lösögonfransar, så söt blev hon. 
 
 
Vad är en myskväll utan godis? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0