Mitt shoppingberoende

Jag brukar inte hitta så här fina saker på Gina Tricot så jag är superglad! Jag älskar verkligen att shoppa kläder, jag började gilla det för några år sedan. Sedan har kärleken mellan mig och shopping baras växt. När jag känner mig deppig hjälper alltid en shoppingrunda med en god vän eller fler. Det är som terapi för mig. Jag älskar känslan av att komma ut ur en affär med en påse i handen och jag älskar känslan av att komma hem och provar sina nya grejer. Det allra bästa är när man har en mysdag, kan man bara fälla upp dator locket och gå in på ens favoritaffär och beställa hem kläder. Sen går man och längtar i flera dagar och sen när plagget kommer så blir man så glad! Jag tror att jag är shoppingberoende men jag ser inte det som ett problem. 

 
 ♥ Love Fina ♥
 

Kommentarer
Postat av: Chelly

Åh så fin blogg du har! kan inte du lägga upp bilder på ditt rum? tycker alltid det är lika spännande haha kram!

2013-01-30 @ 20:19:17
URL: http://chellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0